Впровадження комплексної системи управління у ПрАТ "Одеський коньячний завод" на базі "BAS ERP"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

• У блоці «Бухгалтерський та податковий облік» було виконано ряд доопрацювань регламентованих звітів.
• У блоці «Кадровий облік та розрахунок заробітної плати» автоматизовано:
- Розрахунок і управління резервом відпусток
- Розсилку розрахункових листів
- Завантаження лікарняних з сайту ПФУ
- Вивантаження зарплатної відомості у клієнт-банк
- Завантаження премій із файлу Excel.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС

Додаткова інформація:

ПрАТ «Одеський коньячний завод» — найстаріше коньячне підприємство в Україні, історія якого починається ще 1863 року та пов’язана з легендарною династією промисловців і меценатів Шустових. Одеський коньячний завод є одним із небагатьох підприємств в Україні, що виготовляють коньяки за класичною французькою технологією з власних коньячних спиртів. Має найбільші у Східній Європі цех спиртокуріння та цех витримки коньячних спиртів.

Передумови проєкту
На початку 2024 року на підприємстві склалась критична ситуація, через яку була втрачена база даних обліку за 2023-й і початок 2024-го року. Замість відновлення старої системи, яка вже не відповідала сучасним вимогам обліку, керівництвом компанії було прийнято рішення про швидкий перехід і відновлення даних на базі продукту ERP-класу нового покоління.
Основна мета проєкту – відновлення облікових даних і впровадження сучасної масштабованої системи обліку та управління, стандартний функціонал якої максимально відповідає нашим потребам та особливостям бізнес-процесів. Обраний програмний продукт - BAS ERP - найкраще відповідав даним вимогам.

Реалізація проєкту
Для відновлення обліку фахівці CONTO успішно здійснили завантаження даних із сервісу подання регламентованої звітності та клієнт-банку, а також імпортували дані оперативного обліку зі спеціалізованої системи управління виробничими процесами.
У ході проєкту було автоматизовано наступні ділянки обліку:
• Бухгалтерський та податковий облік
• Кадровий облік та розрахунок заробітної плати
• Казначейство
• Управління закупівлями
• Управління продажами
• Управління запасами
• Управління виробництвом
• Складський облік
• Управлінський облік та управлінська звітність
Для врахування специфіки бізнес-процесів підприємства реалізовано низку доробок стандартного функціоналу BAS ERP:
• У блоці «Бухгалтерський та податковий облік» було виконано ряд доопрацювань регламентованих звітів.
• У блоці «Кадровий облік та розрахунок заробітної плати» автоматизовано:
- Розрахунок і управління резервом відпусток
- Розсилку розрахункових листів
- Завантаження лікарняних з сайту ПФУ
- Вивантаження зарплатної відомості у клієнт-банк
- Завантаження премій із файлу Excel.
Нову інформаційну систему запущено у промислову експлуатацію 01.01.2025 року на 25 робочих місцях. На сьогоднішній день в середньому у системі одночасно працює 20 користувачів.

Результати проєкту
Завдяки Впроваджувальному центру CONTO нам вдалося оперативно відновити облікові дані за 2023 - початок 2024 року і запустити сучасну інформаційну систему, що об'єднала управління ключовими бізнес-процесами в єдиний інформаційний простір. Це забезпечило керівництво вичерпною, достовірною та оперативною інформацією і дозволило підвищити ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів.
Додатковим підтвердженням результативності впровадження сучасної ERP-системи стало успішне проходження аудиту незалежною аудиторською компанією, яка засвідчила коректність облікових процесів і відповідність стандартам фінансової звітності.

Впроваджено в:

  • ПрАТ «Одеський коньячний завод»
  • Одеса
  • 01.01.2025

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 25
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: