Впровадження комплексної системи управління у ПрАТ "Одеський коньячний завод" на базі "BAS ERP"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Аналіз кадрового складу
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
• У блоці «Бухгалтерський та податковий облік» було виконано ряд доопрацювань регламентованих звітів.
• У блоці «Кадровий облік та розрахунок заробітної плати» автоматизовано:
- Розрахунок і управління резервом відпусток
- Розсилку розрахункових листів
- Завантаження лікарняних з сайту ПФУ
- Вивантаження зарплатної відомості у клієнт-банк
- Завантаження премій із файлу Excel.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
Додаткова інформація:
ПрАТ «Одеський коньячний завод» — найстаріше коньячне підприємство в Україні, історія якого починається ще 1863 року та пов’язана з легендарною династією промисловців і меценатів Шустових. Одеський коньячний завод є одним із небагатьох підприємств в Україні, що виготовляють коньяки за класичною французькою технологією з власних коньячних спиртів. Має найбільші у Східній Європі цех спиртокуріння та цех витримки коньячних спиртів.
Передумови проєкту
На початку 2024 року на підприємстві склалась критична ситуація, через яку була втрачена база даних обліку за 2023-й і початок 2024-го року. Замість відновлення старої системи, яка вже не відповідала сучасним вимогам обліку, керівництвом компанії було прийнято рішення про швидкий перехід і відновлення даних на базі продукту ERP-класу нового покоління.
Основна мета проєкту – відновлення облікових даних і впровадження сучасної масштабованої системи обліку та управління, стандартний функціонал якої максимально відповідає нашим потребам та особливостям бізнес-процесів. Обраний програмний продукт - BAS ERP - найкраще відповідав даним вимогам.
Реалізація проєкту
Для відновлення обліку фахівці CONTO успішно здійснили завантаження даних із сервісу подання регламентованої звітності та клієнт-банку, а також імпортували дані оперативного обліку зі спеціалізованої системи управління виробничими процесами.
У ході проєкту було автоматизовано наступні ділянки обліку:
• Бухгалтерський та податковий облік
• Кадровий облік та розрахунок заробітної плати
• Казначейство
• Управління закупівлями
• Управління продажами
• Управління запасами
• Управління виробництвом
• Складський облік
• Управлінський облік та управлінська звітність
Для врахування специфіки бізнес-процесів підприємства реалізовано низку доробок стандартного функціоналу BAS ERP:
• У блоці «Бухгалтерський та податковий облік» було виконано ряд доопрацювань регламентованих звітів.
• У блоці «Кадровий облік та розрахунок заробітної плати» автоматизовано:
- Розрахунок і управління резервом відпусток
- Розсилку розрахункових листів
- Завантаження лікарняних з сайту ПФУ
- Вивантаження зарплатної відомості у клієнт-банк
- Завантаження премій із файлу Excel.
Нову інформаційну систему запущено у промислову експлуатацію 01.01.2025 року на 25 робочих місцях. На сьогоднішній день в середньому у системі одночасно працює 20 користувачів.
Результати проєкту
Завдяки Впроваджувальному центру CONTO нам вдалося оперативно відновити облікові дані за 2023 - початок 2024 року і запустити сучасну інформаційну систему, що об'єднала управління ключовими бізнес-процесами в єдиний інформаційний простір. Це забезпечило керівництво вичерпною, достовірною та оперативною інформацією і дозволило підвищити ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів.
Додатковим підтвердженням результативності впровадження сучасної ERP-системи стало успішне проходження аудиту незалежною аудиторською компанією, яка засвідчила коректність облікових процесів і відповідність стандартам фінансової звітності.
Впроваджено в:
- ПрАТ «Одеський коньячний завод»
- Одеса
- 01.01.2025
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 25
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 20
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: