Комплексна автоматизація бухгалтерського, склдського та податкового обліку, торгових операцій та розрахунку заробітної плати на базі ПП "BAS ERP" для ТОВ Керамейя
Повернутись до опису впровадження
Відгук
Відгук
про впровадження комплексної автоматизації бухгалтерського та податкового обліку виробництва, розрахунку заробітної плати на базі ПП "Business automation software for enterprise resource planning" для приватного підприємства ТОВ Керамейя
Компанія понад 18 років успішно працює на ринку керамічної продукції і на даний час ТОВ «Керамейя» виробляє та реалізує 80% всього українського клінкеру. Асортимент підприємства постійно оновлюється та вдосконалюється, освоєно технології флеш-випалу, торкретування, рустикації, ангобування. Гарантія продукції 100 років.
Компанія здійснює більшу частину продажу на території України, а також реалізує продукцію на такі експортні ринки: Румунія, Молдова, Литва, Польща, Німеччина. З моменту виходу першої продукції Керамейя значно потіснила імпортну продукцію з вітчизняного ринку, і за кілька років стала експортоорієнтованою: частка експорту в деякі роки сягала 40 відсотків.
Облік на нашому підприємстві вівся у пп Бухгалтерія для України 1.2 та частково вручну, тому виникла потреба автоматизації обліку. Проаналізувавши програмні продукти на ринку України, було обрано "Business automation software for enterprise resource planning". Ми звернулися до компанії Долгополова С.В. для придбання та подальшого доопрацювання даного програмного продукту для потреб підприємства. У 2024 році спеціалісти ФОП Долгополов С.В. автоматизували такі процеси:
- замовлення клієнтів
- складські облік
– договори
- бух облік
- податковий облік
Автоматизовано 15 робочих місць. Фахівці бухгалтерії та менеджмент отримали можливість працювати в єдиній інформаційній системі. Автозаповнення різноманітних документів дозволило значно зменшити кількість помилок. Формується оперативна звітність менеджерам і бухгалтерам. Підписано договір інформаційно-технологічного обслуговування.
Ми задоволені результатами автоматизації, оскільки використання програми дозволило підвищити ефективність роботи та гарантувати відповідність звітності вимогам чинного законодавства. Висловлюємо подяку фахівцям компанії ФОП Долгополов С.В. за впровадження програми. За результатами впровадження:
- відповідність потребам організації ___5
- зручність роботи з програмою ____4
- якість роботи співробітників ФОП Довгополов С.В. оцінюю на ___4
Рекомендую колегам використати це рішення для автоматизації діяльності.
Дата початку пром. експлуатації _____ 20.08.2024 _________
Дата підписання _______________________
ПІБ підписувача ________________________________________________
Посада підписувача________________________підпис ________________________________
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 4
- Оцініть якість роботи партнера:
- 4
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Телющекно Іван Федорович, генеральний директор
04.04.2025