Автоматизація обліку в ТОВ АПК "МАГНАТ" за допомогою системи "Управління виробничим підприємством"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВ Агропромислова компанія "МАГНАТ" - орієнтована на безперервний процес виробництва та реалізації сільськогосподарської продукції.
У грудні 2021 року Керівництвом підприємства був ініційований проект із створення системи комплексної автоматизації бухгалтерського та управлінського обліку в єдиному інформаційному просторі. При прийнятті рішення щодо проведення змін у компанії ми мали стратегічну мету, яка полягала у впровадженні такої інтегрованої системи управління підприємством, яка сприяла б розвитку бізнесу та не обмежувала його зростання в перспективі. Однією з вимог було забезпечення прозорості та оперативного отримання даних із метою зробити бізнес керованим у режимі реального часу.
Для вирішення поставлених завдань були обрані програмні продукти: галузевий - «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Комплексне корпоративне рішення» та «Управління виробничим підприємством».
Підрядником з впровадження ІТ-рішень ми обрали компанію “ІН-АГРО ПРОЕКТИ” - лідера на ринку програмного забезпечення в галузі “Сільське господарство”, що має великий досвід та висококваліфікованих спеціалістів у сферах розробки галузевих рішень по управлінському та регламентованому обліку, оптимізації операційної діяльності компаній та організації ефективного розподілу і використання ресурсів.
Для запуску продукту наше підприємство вибрало технологію «проектного впровадження» та стратегію впровадження ”ЯК Є”.
У рамках проекту були виконані такі етапи робіт:
- проведено навчання спеціалістів в нашому офісі;
- окремо проведено роз'яснення та навчання з питань методології ведення бухгалтерського та управлінського обліку в новій програмі, налаштовано облікову політику та інші необхідні параметри системи;
- перенесені довідники та початкові залишки;
- дослідно-промислова експлуатація (1 звітний місяць-Січень 2022 року);
- створення Розподіленої Інформаційної Бази та тестування працездатності механізму обмінів.
Протягом всього періоду реалізації проекту (з грудня 2021 р по 31 травня 2022р.) фахівцями “ІН-АГРО ПРОЕКТИ” своєчасно та якісно здійснювалась консультативна підтримка користувачів як в нашому офісі так і віддалено. Результат спільної роботи наших фахівців та фахівців Виконавця впродовж проекту - введена в систему вся інформація по бухгалтерському та податковому обліку та проведено закриття звітного періоду “Січень 2022”.

З 1-го червня 2022 року програмний продукт введено в промислову експлуатацію і бухгалтерський та податковий облік виконується користувачами в режимі реального часу.
В компанії були автоматизовані такі розділи бухгалтерського та податкового обліку: кадровий облік, розрахунок та виплата заробітної плати, розрахунки з підзвітними особами, взаєморозрахунки з постачальниками, управління складськими запасами, облік основних засобів, розрахунок амортизації, взаєморозрахунки з покупцями, облік витрат на виробництво, розрахунок фактичної собівартості, облік виробництва (рослинництво), оренда землі, управління транспортом та сільгосптехнікою.
Роботи по проекту були проведені в період з 12 грудня 2021 року по 31 травня 2022 року. Автоматизовано 25 робочих місць. Після завершення проектних робіт та запуску системи в промислову експлуатацію з компанією “ІН-АГРО ПРОЕКТИ” підписано договір на подальший інформаційно-технологічний супровід.
Всі питання та проблеми, що виникали в процесі реалізації проекту, вирішувались членами проектної команди кваліфіковано і своєчасно. В цілому, вважаємо, що проект з комплексної автоматизації відбувся успішно.
В результаті реалізації проекту створено єдиний інформаційний простір для функціонування регламентованого та управлінського обліків, що дало можливість підвищити оперативність та якість обліку, а також формування звітності, а в цілому – покращити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість і прозорість діяльності структурних підрозділів.
Сподіваємось на подальшу співпрацю з компанією «ІН-АГРО ПРОЕКТИ» по розвитку системи та кваліфіковану підтримку наших користувачів в процесі експлуатації програмного продукту.
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Лісний А.Я. директор
04.07.2022