Впровадження "Управління виробничим підприємством" на підприємстві ТОВ "Український рисовий елеватор"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВ «Український рисовий елеватор» входить в Групу компаній «Українські Рисові Системи Груп», яка вирощує, виробляє, фасує і продає високоякісний рис, пшеницю, ячмінь, кукурудзу, нут, а також соняшник. Щорічно компанія виробляє до 15 000 тон рису, який виростає на 3 000 га власних чеків в екологічно чистих районах Херсонської області.
Компанія здійснює імпорт рису в Україну з Пакистану, Індії, В'єтнаму, Таїланду, приділяючи особливу увагу якості продукту. Весь імпортний рис проходить подвійний контроль якості в наших лабораторіях, а вся наша продукція відповідає ГОСТ України, не містить ГМО, пестицидів, залишків агрохімікатів та інших шкідливих речовин. Також наша компанія є провідним експортером українського рису в Молдову, Румунію, Туреччину, Ліван, Киргизьку республіку і Грузію.
В групі компаній існувала обґрунтована потреба в створенні єдиної інформаційної системи для регламентованого, управлінського та оперативного обліку, бухгалтерського та податкового обліку, кадрового обліку та заплати, обліку у рослинництві, обліку оренди землі, обліку транспорту. Ми багато років використовували розрізнені програми для ведення обліку: Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства, Бухгалтерія елеватора, млина та комбікормового заводу, Бухгалтерія 8 та файли Excel.
Для автоматизації ми обрали компанію «РАСК. ІН-АГРО», яка має багаторічний досвід реалізації масштабних проектів автоматизації і репутацію надійного партнера.
Для проєкту були обрані програми, які дозволяли вирішити наші потреби і автоматизувати облік в комплексі: «Управління виробничим підприємством» - для регламентованого та управлінського обліку, «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення і «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом для України. Елеватор» - для галузевого та оперативного обліку.
В рамках проєкту було виконано наступні роботи:
• Узгодження налаштувань облікової політики регламентованого обліку і плану рахунків Бухгалтерського та Управлінського обліку.
• Перенесення довідників та залишків по блокам
o Облік оренди землі
o Кадровий облік та зарплата
o Основні засоби та Запаси
• Навчання користувачів по блокам:
o Типовий функціонал бухгалтерського і податкового обліку
o Кадровий облік і нарахування ЗП
o Облік у рослинництві
o Облік оренди землі
o Облік роботи транспорту
o Оперативний облік зерна на елеваторі
• Дослідно – промислова експлуатація по блокам:
o Бухгалтерський і податковий облік
o Зарплата і кадри
o Облік у рослинництві
o Облік оренди землі
o Облік Транспорту
• Закриття звітного періоду
30 квітня 2021 року роботи по проєкту завершені, система введена в промислову експлуатацію. Всього автоматизовано 26 робочих місць. Був оформлений інформаційно-технологічний супровід. Наразі фахівці «РАСК. ІН-АГРО» забезпечують консультації нашим користувачам та технічну підтримку програмного продукту.
В цілому, ми вважаємо впровадження успішним. В результаті, робота по веденню обліку в межах 5 юридичних осіб виконується в єдиному інформаційному просторі. Це дозволило істотно підвищити оперативність і якість обліку, в цілому - поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість і прозорість діяльності структурних підрозділів, уніфікувати номенклатурно довідкову інформацію.
Перехід на нові програмні продукти дозволив отримати:
• розширені методи відображення операцій по накопиченню та розподілу витрат,
• облік планування та контролю нарахування та виплати орендної плати в розрізі кожного року,
• відображення механізмів по переробці та збору урожаю з врахуванням кількості зібраних гектарів,
• розширений механізм обліку транспортних операцій та ремонтів.

За рахунок доопрацювань системи, виконаних фахівцями «РАСК. ІН-АГРО», були отримані можливості:
• використання розцінок заробітної плати із окладів для водіїв у шляхових листах;
• механізм спільного володіння декількома організаціями однієї ділянки для можливості ведення суборенди;
• механізм розрахунку суми нарахованої орендної плати із врахуванням того, щоб сума при виплаті розраховувалась без копійок;
• оптимізації роботи користувачів.
Важливою складовою успішності проєкту вважаємо створення Замовником та Виконавцем спільної висококваліфікованої команди, включаючи методолога, аналітиків та програмістів Виконавця та найвищого рівня спеціалістів Замовника включно з фінансовим директором, економістом, головним бухгалтером. Професійне управління проєктом, чітке визначення цілей та задач, ефективна мобілізація всіх учасників проєкту сприяли отриманню якісного продукту.
Сподіваємося на подальшу співпрацю з компанією «РАСК.ІН-АГРО», на кваліфіковану підтримку роботи впровадженої системи.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Імовірніше так
Добровольський М.Б.
07.12.2021