Побудова комплексної ІТ-системи з контролем руху продукції на ТОВ «КОФКО АГРІ РЕСОРСІЗ УКРАЇНА» на базі рішення "Управління виробничим підприємством"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Китайська зернова корпорація COFCO Corporation - один із найбільших виробників, переробників і трейдерів сільськогосподарської продукції в світі.
COFCO має представництва в більш ніж 140 країнах по всьому світу і глобальну торгівельну мережу, потужності для виробництва, зберігання і логістики сільгосппродукції.
ТОВ «КОФКО АГРІ РЕСОРСІЗ УКРАЇНА» - дочірня структура китайської національної корпорації COFCO (China National Cereals, Oils and Foodstuffs Corporation), заснованої в 2008 році, яка спеціалізується на експорті зернових і олійних культур..
В Україні КОФКО АГРІ РЕСОРСІЗ УКРАЇНА представлена трьома зерновими елеваторами, заводом із переробки насіння соняшника і портовим зерноперевалочним комплексом – ТОВ "ДССК".
У вересні 2020 року завершилося будівництво, та відбувся запуск елеваторного комплексу в селі Талалаївка.
З метою побудови ефективної системи безпеки керівництвом компанії у вересні 2019 року було ініційовано проєкт із проведення комплексу робіт з автоматизації системи контролю руху продукції (СКРП) із безоператорним зважуванням, системи відеоспостереження та системи управління бізнес-процесами на платформі «1С:Підприємство 8.3».
Для вирішення поставлених задач було обрано ІТ-рішення «Управління виробничим підприємством», «ІН-АГРО:Управління елеватором» та «ІН-АГРО: Система контролю руху продукції», що дозволило створити комплексну систему для управління підприємством.

Система СКРП призначена для автоматизованого збору інформації про хід приймання зерна: даних із товарно-транспортних накладних, даних зважування та сировинної лабораторії, а також оперативного формування необхідних показників для ведення оперативного обліку. Основою процесу є перенесення, зберігання і обробка інформації електронними засобами, що практично виключає втручання людини - основного джерела помилок і зловживань.
Крім того, система інтегрується з комплексом відеоспостереження, що надає можливість швидко ідентифікувати транспортні засоби і відстежувати їх рух у межах території підприємства.
Генеральним підрядником для виконання проєктних робіт була обрана компанія «РАСК. ІН-АГРО» (м. Черкаси). Основний критерій вибору підрядника – наявність у спеціалістів компанії відповідного досвіду виконання аналогічних робіт на інших підприємствах галузі. Крім того, компанія «РАСК. ІН-АГРО» є розробником продукту «Система контролю руху продукції на елеваторі».
В ході проекту були автоматизовані такі підсистеми:
• Управління закупівлями
• Управління складом
• Виробництво
• Управління продажами
• Кількісно-якісний облік
В результаті була створена єдина інформаційна система для обліку та управління.
Для виконання будівельно-монтажних робіт та налаштування систем відео-нагляду та контролю була запрошена компанія «IT Grand» (м. Полтава).
Впровадження даної системи дозволило отримати такі переваги, порівняно з класичними схемами приймання сировини:
• Перехід від паперових носіїв інформації (накладних) до електронних (безконтактні RFID-карти з пам'яттю);
• Формування єдиної бази даних системи приймання зерна, що працює автоматично;
• Формування накладної та інших документів у базі даних автоматично тільки при проходженні електронним документом усіх необхідних контрольних точок на пункті приймання зерна;
• Робота автомобільних ваг проходить повністю в автоматичному режимі, без втручання вагаря;
• Максимальне виключення несанкціонованого втручання в процес з боку персоналу лабораторії і на ваговій;
• Інтеграція з системою відеоспостереження і збереження фотоінформації надає можливість відстежувати небажані події і швидко на них реагувати;
• Автоматична ідентифікація транспортних засобів за номером їх реєстрації;
• Автоматизація процесу визначення якості зерна та відбору проб;
• Прозорість передачі інформації з системи приймання в програмне забезпечення бухгалтерії підприємства.

Важливими складовими успішності проєкту вважаємо створення спільної професійної команди, що включає методистів та інших фахівців високого рівня, кваліфіковане управління проєктом, чітке визначення його цілей та цілеспрямована мобілізація усіх учасників проєкту для досягнення цих цілей..
Усі питання і проблеми, що виникали в процесі реалізації проєкту, вирішувалися членами проєктної команди оперативно і своєчасно.
Роботи за проєктом були розпочаті в грудні 2019 року і закінчені 20 жовтня 2020 р. Замовником були прийняті усі роботи проєкту, система запущена в Промислову експлуатацію, оформлена підписка на інформаційно-технологічне обслуговування. Всього було автоматизовано 10 робочих місць. В цілому, вважаємо впровадження СКРП на елеваторному комплексі в селі Талалаївка. успішним. Сподіваємося на подальшу співпрацю з компанією РАСК. ІН-АГРО та на кваліфіковану сервісну підтримку СКРП.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Імовірніше так
О.Д. Голубенко, директор
10.12.2020