Проект комплексной автоматизации финансово-хозяйственной деятельности ООО «КСА Бетон» на базе продукта «Управління виробничим підприємством»
Повернутись до опису впровадження
Відгук
Компанія «КСА Бетон» займається виробництвом та реалізацією високоякісного бетону всіх марок, спец.бетонів, кладочних та цементних розчинів. Завод з виробництва бетонів укомплектований сучасним устаткуванням, що підтримує найвищі європейські стандарти. На сьогоднішній день «КСА Бетон» – надійний партнер, який відрізняється кращою в своїй галузі якістю і стабільністю. Перевагами компанії є автоматизоване виробництво, кваліфікований персонал, дотримання термінів постачання та контроль якості.
Важливим чинником підтримання високих стандартів якості та подальшого розвитку будь-якої компанії є сучасна система обліку та управління всіма бізнес-процесами. Розуміючи це, керівництво «КСА Бетон» прийняло рішення про впровадження комплексної інформаційної системи для забезпечення взаємодії підрозділів компанії в єдиному інформаційному полі, що в кінцевому підсумку дозволить приймати управлінські рішення, грунтуючись на достовірних і актуальних даних.
Реалізація проекту
Партнером по реалізації проекту автоматизації був запрошений впроваджувальний центр CONTO, який має багатий досвід комплексної автоматизації виробничих і торгівельних підприємств.
В якості основи майбутньої облікової системи було обрано перевірений часом продукт «Управління виробничим підприємством», типовий функціонал якого найбільш повно відповідав нашим вимогам.
В ході проекту були автоматизовані наступні ділянки обліку:
1. Бухгалтерський і податковий облік: облік ОС, облік нематеріальних активів, МНМА і МШП; облік запасів; облік руху грошових коштів; облік взаєморозрахунків з контрагентами; облік доходів, витрат, фінансових результатів; податковий облік та облік ПДВ; формування регламентованої звітності; настройка обміну даними з системами клієнт-банк.
2. Складський облік: резервування товарів під замовлення покупців, а також внутрішні потреби підприємства; переміщення ТМЦ, списання ТМЦ, інвентаризація товарів на складах; облік операцій з торговим обладнанням; облік товарів на відповідальному зберіганні; облік зворотної тари.
3. Облік виробничих операцій: випуск напівфабрикатів, готової продукції та розрахунок фактичної собівартості; введення і зберігання даних про нормативні витрати на виробництво готової продукції та напівфабрикатів, технологічних карт виробництва; проведення план-фактного аналізу собівартості випуску; облік зворотних відходів, нормування відходів; облік давальницької виробництва.
4. Облік продажів і закупівель: отримання інформації про розміщення та хід виконання замовлень покупців у виробництві; формування замовлень постачальникам; аналіз динаміки закупівельних цін.
5. Розрахунок зарплати і управління персоналом: система обліку відпусток за періодами, система обліку виконання обов'язків, обробка «Розрахунок середньої», система обліку довгострокових утримань, система розрахунку додаткових благ, система обліку грошових коштів ФСС, автоматизація резерву відпусток.
Нова облікова системи введена в промислову експлуатацію 01.04.2020 р., в ході проекту автоматизовано 5 робочих місць, була проведена оптимізація роботи системи і забезпечена максимальна функціональність з використанням засобів типової конфігурації. Фахівці впроваджувального центру провели початкове завантаження даних по обліку заробітної плати.
Спеціалістами CONTO успішно проведено навчання користувачів роботі в новій інформаційній системі, проведені консультації з розрахунку собівартості. На даний момент в системі в середньому працюють 5 користувачів, співробітниками впроваджувального центру здійснюється післяпроектний супровід.
Результати проекту
Впровадження облікової системи створило єдиний інформаційний простір для відображення фінансово-господарської діяльності підприємства, охоплюючи основні бізнес-процеси. Ми відмічаємо наступні вигоди від впроваждення:
1. Посилився контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних і людських ресурсів.
2. Формалізовані і уточнені методики розрахунку на підприємстві.
3. Підвищилася оперативність отримання достовірної інформації про поточну господарську діяльність підприємства.
4. Збільшилася швидкість формування регламентованої звітності підприємства.
5. Знизилися витрати на ведення оперативного, бухгалтерського і податкового обліку.
Ми висловлюємо подяку впроваджувальному центру CONTO за виконану роботу, хочемо відзначити високий професіоналізм співробітників впроваджувального центру.
ТОВ «КСА Бетон» не заперечує проти використання даного відгуку в маркетингових цілях компанією CONTO.
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Калинчук О.В., директор
24.04.2021