Построение комплексной системы учета и управления на ООО "Контакт Плюс" с помощью "1С:Підприємство. Управління виробничим підприємством"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВ «Контакт Плюс» - це підприємство, яке займається діяльністю у галузях: рослинництво, вирощування зернових та технічних культур, тваринництво, розведення великої рогатої худобі, надання послуг у рослинництві та тваринництві, облаштування ландшафту, виробництво продуктів борошно – круп’яної промисловості.
Багато років фахівці ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС» вели управлінський та бухгалтерський облік, формували звітність, використовуючи різні облікові системи на базі продуктів 1С:Підприємство, а також таблиці MS Excel.
З ціллю побудувати автоматизовану систему управлінського та бухгалтерського обліку, сформувати єдину інформаційну базу для бухгалтерів, кадровика, економіста, комірника, оператора, майстрів цеху керівництвом підприємства було прийнято рішення виконати автоматизацію виробництва продуктів борошно – круп’яної промисловості у першому пріоритеті.
Підрядником було обрано «РАСК.ІН-АГРО» - компанію, яка спеціалізується в автоматизації промислових та сільськогосподарських підприємств та має галузеві ІТ-рішення.
Для досягнення поставленої цілі були впроваджені програмні продукти «Управління виробничим підприємством» та «ІН-АГРО: Управління хлібобулочним та кондитерським виробництвом».
В рамках проєкту фахівці підрядника виконали роботи:
- Визначення та узгодження облікової політики, узгодження параметрів перенесення ключових довідників і залишків;
- Навчання користувачів;
- Розробка та погодження шаблонів файлу Exel для формування обробок по завантаженню з файлів Excel довідників і залишків в програмі;
- Дослідна експлуатація системи;
- Закриття звітного періоду;
- Доопрацювання окремих об'єктів згідно ТЗ.

За рахунок спеціальних доробок системи, виконаних підрядником, ми тепер можемо:
 робити розрахунок доплати за нічні години для працівників, які працюють по відрядній оплаті праці, доплату за роботу у недільні години;
 автоматично створювати замовлення покупцю у відповідності з організацією випуску, переносити дані з Excel в документ «замовлення покупцю»;
 за допомогою спеціальної обробки формувати загальні друковані форми: рахунок на оплату та видаткові накладні за період, формувати ПН по групі контрагентів з урахуванням повернень;
 відслідковувати форму оплати (готівкова/безготівкова) та можливість додавання замовлень вручну;
 робити розрахунок відрядної заробітної плати працівникам цеху;
 формувати замовлення на виробництво по випускаючому підрозділу на підставі даних з замовлень покупцю по всіх організаціях.
Також за допомогою ряду доробок програми ми оптимізували роботу користувачів.
23 жовтня 2020 року роботи по проєкту завершені, система введена в експлуатацію. Всього автоматизовано 20 робочих місць. Наразі фахівці «РАСК.ІН-АГРО» забезпечують консультації нашим користувачам та технічну підтримку програмного продукту в рамках укладеного договір інформаційно-технологічного супроводу системи.
В цілому, ми вважаємо впровадження успішним. В результаті, в єдиний інформаційний простір регламентованого обліку було органічно вписано систему Управлінського обліку та консолідованої звітності, що дозволило істотно підвищити оперативність і якість обліку, в цілому - поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість і прозорість діяльності структурних підрозділів.
Завдяки впровадженню програмного продукту «ІН-АГРО: Управління хлібобулочним та кондитерським виробництвом» вдалось автоматизувати профільну виробничу ділянку підприємства, отримати можливість контролювати процес виробництва, планувати та вести облік матеріалів.
В рамках проєкту були автоматизовані наступні ділянки:
• Управління грошовими коштами;
• Управління запасами;
• Управління замовленнями;
• Управління персоналом і розрахунок зарплати;
• Управління та облік на виробництві;
• Управління продажами;
• Облік основних засобів
• Облік Транспорту
• Роздрібна торгівля
Головними складовими успішності проєкту вважаємо створення спільної професійної команди, професійне управління проєктом, цілеспрямована організація всіх учасників проєкту на реалізацію поставлених завдань. Всі питання і проблеми, що виникали в процесі проєкту, вирішувалися членами проєктної команди оперативно.

Сподіваємося на подальшу співпрацю з компанією «РАСК.ІН-АГРО», на кваліфіковану підтримку роботи впровадженої системи.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
В М Синегуб директор
30.11.2020