Автоматизація господарської діяльності ТОВ ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ за допомогою програмного продукту "Бухгалтерія 8. Комплект на 5 користувачів"
Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" – компанія, що здійснює постачання електричної енергії на території Волинської області.
Головний офіс товариства і Луцький Центр обслуговування клієнтів (побутових і непобутових споживачів, юридичних осіб і підприємців) знаходиться за адресою м. Луцьк вул. Єршова 11-А. В структурі підприємства виокремлено 4 територіальних Центри обслуговування клієнтів:
Луцький ЦОК: обслуговує споживачів міста Луцька, а також Луцького, Рожищенського, Ківерцівського, Горохівського районів.
Нововолинський ЦОК: обслуговує споживачів міста Нововолинська, а також Володимир-Волинського, Іваничівського, Локачинського районів.
Ковельський ЦОК: обслуговує споживачів Ковельського, Любомльського, Шацького, Старовижівського, Ратнівського, Турійського районів.
Маневицький ЦОК: обслуговує споживачів Любешівського, Маневицького, Камінь-Каширського районів.
Здійснювати автоматизацію керівництво ТОВ «Волиньелектрозбут» довірило компанії ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ), яка має великий досвід в області автоматизації та оптимізації бізнес-процесів, в т.ч. торгових підприємств.
Після розгорнутого аналізу ринку програмного забезпечення шляхом співвідношення ціна / якість була обрана система "Підприємство 8.3" з розвиненою функціональністю, що відповідає сучасним вимогам ведення бізнесу. Фахівці компанії КУБ переконали нас в тому, що рішення на цій платформі дозволяють з успіхом автоматизувати такі області як управлінський і оперативний облік, управління фінансами, управління взаємовідносинами з клієнтами, управління персоналом та інші.
Проаналізувавши основні потреби щодо автоматизації господарської діяльності, керівництвом було прийняте рішення придбання програмного забезпечення “ Бухгалтерія8 для України. Комплект на 5 користувачів”.
Куб впровадив програмне забезпечення , автоматизував створені методології, виконав налаштування бізнес-процесів.
Фахівцями компанії КУБ були виконані наступні роботи:
Продаж обраних програмних продуктів
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Збір і аналіз вимог замовника до автоматизованої паспортної системи
Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (адаптація)
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Щодо адаптації типового рішення, то розроблено та налаштовано КУБ Клієнт-банку, Координатора субконта для клієнт-банка, впроваджено проект “Соняшники”, доопрацювано документ Інвентаризація товарів на складі з врахуванням особливостей по малоцінних активах та розробка процедури заповнення ( по рахунках, по реквізитах).
Відзначимо, що ми задоволені кваліфікацією фахівців КУБ, якістю запропонованого нам програмного продукту, термінами проведення робіт по впровадженню та навчанню, а також оперативністю вирішення питань, що виникали в процесі експлуатації програми. Впровадження системи надало нам інформаційну платформу для реалізації управлінських рішень, забезпечило прискорення документообігу і підвищення прозорості обліку.
В результаті ми отримали якісний програмний продукт.
В рамках інформаційного супроводу оформлений договір 1С:ІТС ПРОФ терміном на рік.
Ми визнаємо професіоналізм спеціалістів КУБ і підтримуємо хороші ділові відносини з ними.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за наступними показниками за 5-бальною шкалою:
Параметр
Оцінка
Система принята в промислову експлуатацію
Так
Дата приняття системи в промислову експлуатацію
31/12/19
Загальне число автоматизованих рабочих місць
5
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості")
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно")
Оцініть якість роботи партнера "1С" (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений")
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні")
Інформаційно-технологічний супровід (1С: ІТС)
Оформлений платний договір 1С: ІТС Проф
Директор ___________________ Іванов Д.О.
М.П. Дата підписання 2020 року
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Іванов Д.О., директор
16.06.2020