ТОВ "ЦЦЦ УКРАЇНА", Магазин № 14 Хмельницький Oazis ССС 3250

Повернутись до опису впровадження
Відгук


№ _____ від ______________ Директору ТОВ “Комплексне управління бізнес - процесами”
Н. Барановському


Відгук про автоматизацію обліку діяльності в магазині компанії ТОВ "ЦЦЦ Україна" в місті Хмельницький за допомогою
програмного забезпечення “Роздріб для України”

Магазини CCC є одними з найбільше впізнаваних взуттєвих магазинів в Польщі. Продажі в CCC базуються на принципі «house of brands» і пов'язані з продажем різних марок взуття під одним дахом. Продаж взуття проводиться як під власними торговими марками (Lasocki, Clara Barson), так і інших брендів.
На додаток до широкого асортименту жіночого взуття, CCC пропонує унікальний дизайн чоловічого взуття, і не забуває про маленьких клієнтів, а кожного нового сезону магазини ССС пропонують широкий асортимент жіночих сумок.
Магазини CCC розташовані в великих і середніх містах по всій Польщі та країнах Європи і нараховують понад 400 магазинів. У 2018 році компанія почала масштабне входження на ринки України.
У зв'язку з розширенням торгової мережі керівники нашого підприємства провели роботу по оцінці ситуації на ринку роздрібних продажів, і прийняли рішення про автоматизацію торговельних точок. Здійснювати таку автоматизацію керівництво ТОВ «ЦЦЦ Україна» довірило компанії ТОВ "Комплексне управління бізнес-процесами" (далі - КУБ). Компанія - впроваджувач порекомендувала в якості найбільш оптимального програмного рішення, впровадити програмний продукт " Роздріб для України" і доопрацювати його під специфіку нашого підприємства.
Перед фахівцями КУБ були поставлені наступні завдання:
оптимізація управління продажами,
оперативний облік залишків товарів на торгових точках,
доробка інтерфейсу робочого місця касира під потреби замовника,
впровадження механізмів надання знижок,
розробка інтерфейсів для обмежених прав (старшого продавця і продавця касира),
вдосконалення механізмів заповнення ПКО та ВКО.
Під час впровадження програмного продукту, виникали уточнення і зауваження, які були враховані.
Допрацьована компанією КУБ автоматизована система обліку і оптимізовані, в результаті автоматизації, бізнес-процеси, дозволили повністю реалізувати поставлені цілі, зокрема:
удосконалення обліку запасів в торгових точках,
проведення різного виду акцій і рекламних заходів,
оптимізації робочих місць касира і старшого касира,
максимально автоматизований процес заповнення ПКО та ВКО,
впроваджена розроблена технологія обробки по створенню користувача,
впроваджено технологію по автоматизації створення інформаційних карт.
Розроблена фахівцями КУБ автоматизована система дозволила нам:
проводити контроль залишків, аналізувати продажі в цілому;
надавати інформацію для консолідації, виконувати групові обробки документів;
формувати звіти за цінами і знижкам;
оперативно отримувати детальну інформацію, для створення звітності для керівництва;
автоматизувати друк форм «Пакет документів на повернення», «Переміщення товарів», «Рекламації», «Переоцінки товару»;
проводити вивантаження інформації про переоцінках товарів в файл csv;
впровадити розроблені звіти: Звіт за виданими картками, Статистика по чеках ККМ.
Крім того додатково реалізована дуже важлива для нас функція, а саме, інформаційна система побудована з окремих незалежних баз даних з налаштованими системами обміну. Це пов'язано з тим, що на окремих точках можуть існувати проблеми з підключенням до центрального серверу, і для забезпечення безперебійного процесу роботи, бази даних повинні бути незалежними.
В процесі адаптації і впровадження програми було проведено якісне навчання наших співробітників.
Компанією КУБ був оформлений платний договір 1С:ІТС. Здійснювалося консультування з методичних та технічних питань роботи з програмою, надаються інші консультаційні послуги.
Комплексна автоматизована система прийнята в промислову експлуатацію і успішно експлуатується з серпня 2019 року. Загальна кількість автоматизованих робочих місць: 3.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри
Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію
Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію
Серпень 2019 року
Загальна кількість автоматизованих робочих місць
3
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Кінаш М.А., директор
20.05.2020