Відгук
Відгук про Автоматизація обліку продажів для торгової точки № 12 Одеса CityCenter "ЦЦЦ УКРАЇНА" за допомогою ПЗ "Роздріб"
Магазини CCC є одними з найбільше впізнаваних взуттєвих магазинів в Польщі. Продажі в CCC базуються на принципі «house of brands» і пов’язані з продажем різних марок взуття під одним дахом. Продаж взуття проводиться як під власними торговими марками (Lasocki, Clara Barson), так і інших брендів.
На додаток до широкого асортименту жіночого взуття, CCC пропонує унікальний дизайн чоловічого взуття, і не забуває про маленьких клієнтів, а кожного нового сезону магазини ССС пропонують широкий асортимент жіночих сумок.
Магазини CCC розташовані в великих і середніх містах по всій Польщі та країнах Європи і нараховують понад 400 магазинів. У 2018 році компанія почала масштабне входження на ринки України.
У зв’язку з розширенням торгової мережі керівники нашого підприємства провели роботу по оцінці ситуації на ринку роздрібних продажів, і прийняли рішення про автоматизацію торговельних точок. Здійснювати таку автоматизацію керівництво ТОВ «ЦЦЦ Україна» довірило компанії ТОВ «Комплексне управління бізнес-процесами» (далі - КУБ). Компанія - впроваджувач порекомендувала в якості найбільш оптимального програмного рішення, впровадити програмний продукт « Роздріб» і доопрацювати його під специфіку нашого підприємства.
Фахівцями КУБ в рамках проекту були виконані наступні роботи:
• Консультації щодо вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
• Продаж вибраних програмних продуктів
• Встановлення програмного забезпечення на комп'ютери замовника
• Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
• Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
• Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
• Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
• Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торговельного обладнання)
• Інтеграція з іншими системами на базі "1С:Підприємства"
• Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
• Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку обліку
• Введення початкових залишків / допомога при введенні початкових залишків
• Перенесення даних із попередніх систем автоматизації
• Індивідуальне навчання в офісі замовника
• Навчання у групі в офісі замовника
• Встановлення та налаштування сервера СУБД
• Встановлення та налаштування системного та мережевого програмного забезпечення
• Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій та периферійного обладнання
Роботи з адаптації типового рішення:
Доробка інтерфейсу РМК під потреби замовника
Розробка механізмів надання знижок.
Розробка інтерфейсів для обмежених прав (старшого продавця та продавця касира)
Удосконалення механізмів заповнення ПКО та РКО
Розробка касової книги
Технологія обробки зі створення користувача
Технологія обробки автоматизації створення інформаційних карт.
Розробка друку форм Пакет документів на повернення, Переміщення товарів, Рекламації, переоцінки товару.
Розробка вивантаження переоцінки товарів у файл CSV.
Удосконалення довідників, зокрема Довідника Номенклатура, створення підлеглих довідників
Удосконалення, зміна механізмів окремих документів
Розробка звітів Звіт за виданими картками, Статистика за чеками ККМ
Автоматизовані такі функції:
• Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства
• Консолідація даних
• Управлінський облік
• Облік продажів ТМЦ
• Роздрібна торгівля
• Підключення торговельного обладнання
На даний момент ми співпрацюємо з КУБ в області технологічно — консультаційного супроводу , оформлено договір ІТС, проводиться оновлення платформи та типових конфігурацій "Підприємство", діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій, здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами.
Автоматизовано 3 робочих місця.
Ми оцінюємо впроваджену інформаційну систему за такими показниками за 5-бальною шкалою:
Параметри Оцінка
Система прийнята в промислову експлуатацію Так
Дата прийняття системи в промислову експлуатацію 24.04.2019
Загальна кількість автоматизованих робочих місць 3
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") - 4
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") - 4
Оцініть якість роботи партнера (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") - 4
Ми рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче: "Так"; "Скоріше так"; "Скоріше ні"; "Ні")- Скоріше так
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) платний договір ІТС
Директор ТОВ «ЦЦЦ Україна» _____________________ Кінаш М.А.
М.П. Дата підписання 10.02.2022
- Відповідність потребам організації:
- 4
- Зручність роботи з програмою:
- 4
- Оцініть якість роботи партнера:
- 4
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
директор Кінаш М.А.
10.02.2022