Як інтеграція чат-боту з ПП "Управління торговим підприємством" підвищила мобільність керівників в компанії "Мобіжук"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Генеральному директору
ТОВ «Сонора Трейд»
Рибаку О.В.

ВІДГУК
по роботах ТОВ «Сонора Трейд» (компанії «ITON»)

ТзОВ «Мобіжук» — торгова мережа магазинів електроніки, що працює на ринку України вже більше 8 років. За цей час компанія стала лідером в Західному регіоні країни та першою в Україні, за кількістю торговельних точок. Наразі мережа нараховує більше 650 магазинів у 23 областях України та кількох містах Польщі.
Задля забезпечення наших клієнтів вільним доступом до новинок у сфері мобільних технологій і сервісів ми маємо різні формати магазинів - від власних окремих просторих павільйонів і магазинів у торгівельних центрах до невеликих торгових точок в супермаркетах. Компанія має нагороди "Лідер галузі 2015" та "Прорив року 2016 і 2018".

Постановка бізнес-задачі
В 2014 році ми відійшли від ведення обліку в різних програмах та таблицях MS Excel і перейшли на роботу в єдиній системі - впровадили програмний продукт «Управління торговим підприємством». З того часу компанія значно розрослась: збільшилась кількість магазинів, зросли обсяги продажу, збільшилась кількість користувачів системи. З ростом компанії шліфувались та змінювались бізнес-процеси, постало питання в їх оптимізації, появились нові потреби та вимоги до нашої системи. За втіленням наших бажань в реальність ми звернулись до компанії «ITON» (ТОВ «Сонора Трейд»).
Однією з наших потреб було підвищення мобільності та оптимізація роботи управлінців компанії, які в програмі «Управління торговим підприємством» найчастіше виконують стандартні управлінські дії: займаються щоденною звітністю, контролюють дебіторки, затверджують рахунки, контролюють платежі, підтверджують або скасовують ті чи інші операції.
Нам хотілось економити час наших працівників, який вони витрачали на сидіння за комп’ютером, адже більшість їхньої реальної роботи — в різних торгових точках (так би мовити, «в полі»). Директори філіалів постійно переміщуються й мусять бути в курсі того, що відбувається у кожній із торгових точок. Їм часто доводиться відповідати на різні запити: наприклад, підтверджувати повернення. І робити це треба оперативно. Якщо директор в момент часу був десь в дорозі, треба було зупинятися, вмикати ноутбук, шукати інтернет, заходити на сервер в базу «1С:Підприємство», натискати «ок» та їхати далі. Клієнт міг чекати 2-3 години (поки запит оформили, відправили директору й він перевірив, чи це справді гарантійний випадок) або ж приходив наступного дня.

Рішення бізнес-задачі
Для вирішення питання мобільності компанія «ITON» запропонувала розробку чат-бота та інтеграцію його з нашою системою «1С:Підприємство». І зараз все просто: торгова точка створює повернення в «Управління торговим підприємством», воно надходить прямо в бот, директор бачить причину повернення та суму й самостійно приймає рішення. Йому залишається лише натиснути «ок» — і заявка автоматично погоджується в програмі «Управління торговим підприємством», повідомляючи про це торгову точку.
Чи, скажімо, раніше директору треба було бути з 12:00 в офісі — погоджувати видатки бюджету. Зараз же йому приходить в бот короткий опис, сума, призначення, хто створив і коли. Йому залишається лише клікнути — де б він не був.

Результати впровадження:
Система запущена в промислову експлуатацію в серпні 2019 року. За кілька місяців користування розробленою для нас інтеграцією ми вже можемо оцінювати результати. Тепер наші управлінці мають можливість за допомогою свого ґаджету (мобільний, планшет) та «Управління торговим підприємством» керувати звітами, обхідними листами, заявками на оплату коштів, погодженням продажів (повернення товару, придбання товару працівниками) тощо.
Нарешті, час, який вдалося звільнити в такий спосіб, можна витрачати на працівників, клієнтів та продажі, а не на рутинні бюрократичні процеси. Наш керівник директорів філіалів зазначив: «У нас один КРІ, і можна відсотково порахувати, як змінився розподіл часу на певні завдання. Якщо раніше це було 60/40 (де 60 — це робота “в полях”, а 40 — сидіння в офісі та пересування), то зараз це 80/20. Фактично двадцятивідсотковий приріст, що суттєво відображається на наших показниках».
Зараз спільно зі спеціалістами «ITON» ми пропрацьовуємо нові процеси, які можна автоматизувати за допомогою бота та нашої системи «Управління торговим підприємством». Партнери розробляють для нас схему роботи з відпустками, кадровими питаннями і розширення звітної частини для директорів.
ТзОВ «Мобіжук» готові рекомендувати компанію «ITON» в якості надійного партнера і постачальника послуг по програмах для автоматизації бізнесу (1С:Підприємтво та BAS), а також послуг з їх впровадження і доопрацювання. Ми дякуємо компанії «ITON» за надані послуги, професіоналізм і відповідально виконані роботи. Надалі маємо намір співпрацювати з Вашою компанією.

Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:
Відповідність потребам організації (де "5" - "в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості") - 5
Зручність роботи з програмою (де "5" - "працювати з програмою легко і комфортно") - 5
Оцініть якість роботи партнера САБ (де "5" - "роботою партнера дуже задоволений") - 5
Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності? - Так

Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Лисенко Наталія Миколаївна, Фінансовий директор
18.11.2019