Відгук
Сфера діяльності нашої організації - оптова торгівля і дистрибюція : меблі
Для того, щоб мати можливість контролювати проведення основних бізнес-процесів підприємства в одній інформаційній системі, підвищити ефективність роботи співробітників і швидкість взаємодії між різними відділами компанії, нами було прийнято рішення про необхідність автоматизації. Для вирішення наших задач підійшла Програмна продукція Управління торговим підприємством
Програма надала нам такі можливості:
- Управління торговельною діяльністю - Складський облік;
- Облік банківських і касових операцій; - Бухгалтерський і податковий облік;
- Формування регламентованої звітності; - Управління взаєморозрахунками;
- Управління персоналом і розрахунок зарплати.
Фахівцями компанії «ЯНВАРЬ•UA» Програмна продукція Управління торговим підприємством була встановлена на наступну кількість робочих місць -
з них одночасно працює в інформаційній базі -
Для нас автоматизовані наступні функції:
- Управління відносинами з постачальниками; - Управління продажами
- Управління персоналом і кадровий облік (HRM); - Склад і логістика
- Управління складськими запасами - Оформлення замовлень покупців
- Облік бухгалтерський, податковий, бюджетний, включаючи регламентовану звітність
Оформлено пільговий супровід ІТС
Автоматизація змогла в повній мірі задовольнити наші очікування і підвищити ефективність праці співробітників. Керівництво компанії отримує необхідну оперативну інформацію для прийняття зважених управлінських рішень. Ми повністю задоволені результатами автоматизації, тому що використання програми дозволило підвищити ефективність роботи і гарантувати відповідність звітності вимогам чинного законодавства.
Дата підписання відгуку - 24.07.2019
- Відповідність потребам організації:
- 5
- Зручність роботи з програмою:
- 5
- Оцініть якість роботи партнера:
- 5
- Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
- Так
Дашивец С.М.
24.07.2019